Als de app dit aangeeft kan het meerderen redenen hebben. Allereerst is het belangrijk om te controleren of de groep van de zonnepanelen in de meterkast nog aanstaan. Heeft een pv-verdeler in huis? Controleert u dan ook daar of alle schakelaars omhoog staan. Schiet de schakelaar direct weer uit? Neem contact met ons op.
Staan uw schakelaren aan? De zonnepanelen werken gewoon, maar de Envoy moet opnieuw verbonden worden.
Benieuwd naar de werking van de Envoy? Hier vindt u de werking van alle scherm en bedieningsknoppen.
Wilt u zelf uw Envoy opnieuw verbinden met uw Wifi? Hier vindt u de uitleg.
Uw woning gebruikt altijd eerst de energie van uw zonnepanelen. De energie die meer geproduceerd wordt door de zonnepanelen, wordt teruggeleverd en is zichtbaar op uw meter.
Dat geluid wordt veroorzaakt door de ferrietringen die wij geplaatst hebben. Deze zorgen ervoor dat uw Envoy goed kan communiceren met uw micro-omvormers en het is normaal dat ze kunnen brommen of zoemen.